Fotografiile de nunta-regizate sau instantanee?

Este o intrebare la fel de importanta ca si raspunsul…In fotografia de nunta tot ceea ce conteaza este calitatea fotografiilor de nunta, indiferent daca acestea sunt regizate sau, pur si simplu, instantanee.

Personal, prefer sa fac un melanj din amandoua tipurile: regizate si instantanee, deoarece ambele au avantajele si farmecul lor. Regizarea fotografiilor de nunta se face doar in cazul fotografiilor de grup si, cel mult, al portretelor de studio ale mirilor. 

Naturaletea mirilor in fotografiile de nunta este o caracteristica pe care o „vanez” intotdeauna atunci cand realizez fotografii de nunta. Detest acele fotografii in care mirii stau incremeniti, crispati, ca la „fotograf”.
Trebuie sa recunosc ca imi place sa fiu „omul invizibil” atunci cand fotografiez o nunta deoarece astfel am garantia ca mirii isi exprima necenzurat emotiile, trairile si starile sufletesti.
Inca de la prima nunta pe care am fotografiat-o am aplicat aceasta „reteta a succesului” si rezultatele au fost, dupa cum vedeti, superbe, de o naturalete si prospetime deosebite, fara nimic fortat.
Am reusit, astfel, sa extrag chintesenta fiecarei nunti si sa o cristalizez in mici diamante care constituie pentru miri si mirese cele mai pretioase bijuterii.

Un bun fotograf de nunti trebuie sa stie sa surprinda bucuria, fericirea, emotiile prin care trec mirii in aceasta zi atat de importanta din viata lor.

Un gând despre „Fotografiile de nunta-regizate sau instantanee?

  1. eu ador sa ma uit la poze de nunta…si mereu le caut pe cele mai deosebite…
    vb de instantanee mi-ai amintit de nunta surorii mele unde fotograful ne-a pozat cand o imbratisam dupa cununia religioasa si e o poza cu coafura mea si fata ei cu o mica mica lacrima in ochi…ador poza aia….sa ne fi asezat sa stam asa nu arata asa bine.
    oricum mie imi plac pozele voastre si imi place ideea de fotograf invizibil….sper ca si la nunta mea o sa am poze superbe…dar mai e pana atunci 🙂
    mult succes in continuare 🙂

Lasă un răspuns

