Tango vizual

Azi „The weather outside was frightful” aşa că am decis să mă încălzesc cu o ceşcuţă de ceai verde. Da, ştiu că are un gust cam ciudat, însă l-am îmbunătăţit cu nişte sirop de afine-atentie!-presat la rece. Despre a cărui existenţă nu ştiam până astăzi. Vorba aceea, cât trăieşti, tot înveţi.

Savurând ceşcuţa de ceai verde premium, imaginaţia şi simţul meu artistic mi-au fost gâdilate astfel încât am remarcat armonia perfectă dintre farfuriuţa ceşcuţei şi linguriţa folosită pentru adăugarea siropului de afine în ceai.

Pentru a-mi  menaja muşchii braţelor, am folosit în locul rotofeiului meu aparat foto (cu o greutate de cel puţin 1,5 kg în zilele când e la dietă, adică are montat pe el un obiectiv fix de 50 de mm) minunatul meu telefon mobil pentru a captura acest tango subtil dintre ceşcuţă şi linguriţă pe lacul de cleştar al chiuvetei.

Ce să-i faci, francofonia asta…e clar, de la Marcel Duchamp provine ideea asta de a extrage obiecte obişnuite din realitatea cotidiană şi a le transfera în spaţiul artistic, asignându-le o nouă simbolistică şi un nou înţeles.

Daca sunteţi cuminţi, o să afişez câteva poze cu tangoul celor doi…

3 gânduri despre „Tango vizual

Lasă un răspuns

