Manusi+fotografa=love:)

In insorita luna a lui octombrie a acestui an  am avut ocazia de a fotografia nunta Georgianei si a lui Ionut.

Cu aceasta ocazie deosebita, mi-am descoperit pasiunea -latenta-pentru…manusi. Mai exact, pentru manusile cu jumatate de deget. Asemeni madeleinei lui Proust, manusile rosii superbe ale Georgianei-miresica de 10 octombrie-mi-au (RE)declansat pasiunea pentru manusi.

Acum pot declara cu mandrie ca sunt posesoarea multor perechi de manusi cu jumatate de degete, fie ca sunt din piele sau din lana, bumbac, etc. Cat de curand intentionez sa imi maresc colectia existenta cu o pereche de manusi lungi de catifea, culoarea prunei.

Intre timp, ma gandesc cu drag sa intreprind un mic demers fotografic prin Constanta, cu manusile mele din piele cu jumatate de degete.

Un gând despre „Manusi+fotografa=love:)

  1. Mie mereu mi s-au parut manusile o chestie de eleganta feminina…adica …genul de domnitza din evul mediul…sau ceva de genul 🙂
    Interesanta pasiunea ta…acum fiecare cu pasiunile lui 😀

Lasă un răspuns

